عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت

قسمتی از متن پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

) عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی  سی آر ام

 

اجرای یک استراتژی موفق سی آر ام در مدیریت استراتژیک بازار داخل شرکتی که مزایای فوق را به همراه داشته باشد، به سه عامل کلیدی زیر بستگی دارد:

  1. آموزش کارکنان شرکت: کارکنان شرکت بایستی در زمینه تعامل و تماس با مشتریان، دوره های تخصصی و کاربردی را آموزش ببینند تا بتوانند به گونه مؤثر با مشتریان ارتباط مستقر کرده و ضمناً توانایی بهره گیری از فناوری های جدید را دارا باشند.
  2. بازنگری فرآیندها و طراحی فرآیندهای جدید: بنگاه ها بدون طراحی خوب و منطقی فرآیند ها نمی توانند به اهدافشان دست یابند. شرکت بایستی نیاز و اهداف تجاری خود را تعریف نماید و فرآیندهای مرتبط با سی آر ام را برای دستیابی به این نیازها بهبود و توسعه بخشد. مهندسی مجدد فرآیند های [1]BPRیکی از ابزارهای کارآمد در این کسب و کار یا بخش می باشد.
  3. به کارگیری فناوری های جدید: به کارگیری سی آر ام محتاج تغییراتی در زیرساخت های سازمان و به کارگیری فناوری های جدید می باشد، مانند مقررات کاری جدید، بانک های اطلاعاتی، فناوری اطلاعات و غیره؛ این تغییرات به تحولاتی مفید و مؤثر در سازمان منجر می گردد (محمدی، 1382، 6).

 

2- 1- 11 ) چالش های اجرایی  سی آر ام

پیش از آن که یک شرکت به اجرای استراتژی سی آر ام بپردازد بایستی نسبت به معضلات بالقوه و احتمالی آگاهی داشته باشد تا بتواند در موقع لزوم با آن ها مقابله کند. چالش های اصلی که ممکن می باشد یک شرکت در پیاده سازی سی آر ام با آن ها مواجه گردد به تبیین زیر می باشند:

  1. هزینه راه اندازی اولیه: هزینه راه اندازی اولیه، یکی از چالش های سی آر ام به شمار می رود. ممکن می باشد سازمان ها بر روی ابزارهای کاربردی مدیریت مشتری، مقادیر زیادی سرمایه گذاری کرده باشند. از آنجا که ممکن می باشد بعضی از این ابزارها کاربردی اختصاصی داشته باشند، به سختی می توان آن ها را در بخش های مختلف به اشتراک گذارد.
  2. ابزارهای کاربردی یکپارچه: سازمان ها به ابزارهای کاربردی یکپارچه ای نیاز دارند که بر اساس چرخه های حیات مشتری و تعاملات صورت گرفته با مشتری ایجاد شده باشد. سازمان هایی که به مدیریت تعاملات صورت گرفته با مشتری به زبان ها و واحدهای پولی مختلف نیاز دارند، نمی توانند سی آر ام را از طریق فناوری های سنتی به اجرا در آورند و این کار برایشان بسیار مشکل خواهد بود.

3. همکاری بخش های مختلف: سی آر ام یک رویکرد یکپارچه می باشد و نیازمند همکاری بخش هایی از کسب و کار می باشد که قبلاً به صورت خود مختار اقدام می کردند. داده هایی که در یک بخش جمع آوری شده اند، بایستی در تمام بخش های دیگر به اشتراک گذارده شوند. ممکن می باشد بعضی از بخش ها نسبت به اشتراک داده های خود با دیگران، اظهار بی میلی و نارضایتی نمایند(سرفرازی و مهدی زاده ، 1386، 673).

[1] – Business Process Reengineering

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

اهداف پژوهش

 

  • 4 1 ) هدف اصلی
  • مطالعه ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری
  • سایت منبع

1 4 2 ) اهداف فرعی

1-  مطالعه ارتباط بین فرهنگ سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان

2- مطالعه ارتباط بین تسهیلات رهبری و تعهد عاطفی کارکنان

3- مطالعه ارتباط بین فرآیندهای سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان

  • مطالعه ارتباط بین تکنولوژی و تعهد عاطفی کارکنان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه ارتباط بین تعهد عاطفی کارکنان و اجرای موفقیت آمیز مدیریت  با فرمت ورد