مقاله زیر که توسط بنیانگذار و مدیر موسسه بازاریابی دیجیتال ، ایان دادسون نوشته شده است ، در ابتدا در Independent.ie منتشر شده است

دیجیتال

مزایای بزرگ بازاریابی ایمیلی:

بازاریابی پست الکترونیکی در گزارشی که اخیراً توسط Adestra انجام شده است ، به عنوان بهترین کانال بازاریابی از نظر ROI (بازده سرمایه گذاری) رتبه بندی شده است و ۶۸٪ شرکت ها آن را “خوب” یا “عالی” ارزیابی کرده اند.
سرمایه گذاری

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی یک روش بازاریابی مقرون به صرفه و به راحتی در دسترس است که بدون در نظر گرفتن بودجه ، نتایج واقعی درآمد برای تجارت را ارائه می دهد. همچنین این یک راه عالی برای نگه داشتن مشتریان در معاملات و پیشنهادات جدید است ، راهی قدرتمند برای نگه داشتن مشاغل احتمالی و پیگیری نتایج بسیار آسان است.

ارائه دهنده ایمیل را انتخاب کنید:

ابتدا ارائه دهنده ایمیل را برای کمک به شما در ساخت لیست های خود و ایجاد و پیگیری کمپین های خود انتخاب کنید. یکی از محبوب ترین سیستم عامل های ایمیل ، MailChimp به دلیل قابلیت کاربر پسند و قالب های زیبا و زیبا طراحی شده است. سایر گزینه های ارائه دهنده ایمیل با کیفیت شامل Monitor Campaign ، هدف دقیق و تماس ثابت.

یک لیست مشتری و مشتری با کیفیت بسازید:

آنها چندین راه برای ایجاد بانک اطلاعاتی بازاریابی ایمیل هستند. با این حال ، برای ساختن لیستی از مشتریان با کیفیت و چشم اندازها ، شما نیاز به تسلط بر هنر قصد دارید – بهتر است برای گرفتن جزئیات کاربرانی که ظاهراً علاقه مند به نام تجاری ، محصول / خدمات یا محتوای شما هستند ، ثبت کنید.

می توانید برای تشویق خوانندگان به عضویت در خبرنامه خود ، یک تماس برای اقدام در وبلاگ خود قرار دهید. به عنوان مثال ، وقتی یک جعبه ثبت نام مشابه را در وبلاگ خود اجرا کردیم ، رشد مخاطبان خبرنامه ما در یک ماه ۳۰ درصد افزایش یافت.

مثال: فراخوان مشترکین خبرنامه در وبلاگ موسسه بازاریابی دیجیتال:

همچنین می توانید یک جعبه ضبط ایمیل را در مراحل پرداخت خود تعبیه کنید ، یک فرم تماس در صفحات محصول خود اضافه کنید و یک بنر ایجاد کنید تا به کاربران امکان ثبت نام در پیشنهادات ویژه را بدهید. به هر روشی که شما انتخاب کنید ، برقراری ارتباطی با ارزش و مشتری ها برای مشتری ضروری است.

بخش خود را انتخاب کرده و لیست خود را به طور موثر هدف گذاری کنید:

همه مشتریان شما یکسان نیستند و به همین دلیل آنها نباید از همان پیام تغذیه شوند. بخش بندی مهم است برای اضافه کردن زمینه برای انواع مختلف مشتری خود و اطمینان از این که مشتریان شما در نقطه ای که به سفر خرید آنها معنا پیدا کند ، پیامی مرتبط با آنها را دریافت می کنند. سپس می توانید پیام های متناسب و شخصی سازی شده را ایجاد کنید که در عین حال به خواسته ها ، نیازها و خواسته های آنها پاسخگوی مشکلات خاص مشتریان باشید.

مشکلات

دو روش موثر برای تقسیم بندی لیست چشم اندازهای شما توسط “چه کسانی” و “چه کاری انجام شده اند” است. “” چه کسانی هستند “به جمعیتی مانند سن ، جنس ، درآمد و موقعیت مکانی اشاره دارد. “آنچه آنها انجام داده اند” مربوط به اقداماتی است که در وب سایت شما انجام داده اند. به عنوان مثال ، یک پرسپکتیو می توانست یک بروشور را بارگیری کند ، در حالی که ممکن است شخص دیگری پیشنهاد خاصی را انتخاب کند. هر ارائه دهنده مناسب برای بازاریابی ایمیل به شما این امکان را می دهد تا لیست خود را با سهولت تقسیم کرده و کمپین های خود را به صورت خودکار انجام دهید تا در یک زمان انتخاب خود به انواع مختلف مشتری خود ارسال کنید.

هفته آینده ، من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید پیام های بازاریابی ایمیل قانع کننده ای را طراحی کنید که مشتریان شما واقعاً بخواهند آنها را باز کنند و بخوانند.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید