بیدار شوید

اسکن ، شل شدن ، جابجایی بین برگه ها و دستگاه ها را متوقف کنید. ما آن را می گیریم … شما حوصله دارید که در صف ایستاده اید ، وانمود می کنید که به عنوان اعتراض به رئیس غیر منطقی خود عمل می کنید.

بعضی اوقات زندگی می تواند خیلی از روی شما بیرون بیاید. غالباً افراد می توانند به زامبیهای پرمصرف تبدیل شوند – به هر حال زامبی ، بی پروا ، پهنه بندی نشده ، شکایت از آب و هوا ، رفت و آمد-نفرت ، آنچه در این زندگی است.

بازاریابان محتوا که شغل دارید:

شما باید دوباره خوانندگان خود را حس کنید ، باید دوباره آنها را مراقبت کنید. از آنجا که سخنان شما فقط با رقبای شما رقابت نمی کنند – آنها در حال مبارزه با هر عنصر یک زندگی پرمشغله ، زهکشی و نیاز به الهام هستند.

ماموریت جدید شما: خوانندگان خود را باور کنید – دو بار. یک بار برای وزن سخنان خود و یک بار لرز در اظهارات خود.

در زیر توضیح خواهم داد که چگونه به هنر ترغیب بپردازید و آن تعادل به ظاهر غیرممکن اما کاملاً اساسی بین منطق ، احساسات و اعتبار را بیابم. من به شما قول می دهم – این دانش می تواند بازاریابی محتوای شما را نجات دهد.

بازاریابی محتوا

۱ Rules قوانین ناخودآگاه – چگونه به احساسات ضربه بزنید:

مردم فکر می کنند که آنها موجودات عقلانی هستند که توسط افکار عقلی هدایت می شوند و تحت تأثیر استدلال های عمیقاً منطقی قرار دارند. خوب مردم اشتباه می کنند. احساسات فرایند تصمیم گیری ما را بسیار فراتر از آنچه یک فرد منطقی و منطقی دوست دارد باور کند شکل می دهد.

قبل از شروع نوشتن ، احساسی را که دوست دارید خوانندگانتان هنگام خواندن مطالب خود احساس کنند ، در نظر بگیرید. آیا می خواهید مثلاً از آنها الهام گرفته یا انگیزه بگیرند؟ احساسات انتخاب شده شما باید به عنوان نیروی محرکه برای محتوای شما عمل کند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید خوانندگانتان احساس الهام کنند ، بررسی کنید که هر پاراگراف دارای انرژی است – کلمات شما باید با شور و نشاط ، هیجان و فوریت در حال پمپاژ باشند.

یادداشت احتیاط: قبل از اینکه آنها را احساس کنید ، مشتری های خود را درک کنید.

شما هیچ کاری ندارید که بخواهید خوانندگان خود را حس کنند تا زمانی که آنها را درک نکنید. منظورم این است که واقعاً درک کنید که چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود ، چه چیزی آنها را عصبانی می کند ، چه چیزی باعث نگرانی آنها می شود. چه مشکلی را می خواهند حل کنند؟ چه چیزی رفت و آمد آنها را کمی بهتر می کند؟ قبل از اینکه هر یک از مراحل زیر را امتحان کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که شخصهای کاملاً شفاف ایجاد کرده اید. می توانید قبل از نوشتن ، با شخصیت های خود مشورت کنید تا به شما کمک کند ذهن مخاطب مورد نظر خود را جذب کنید.

مشکلی

نکاتی درباره ضربه زدن به احساسات:

     

  • ایجاد داستان – داستانها به افراد کمک می کنند تا از داستان شما تجسم و همدلی کنند.
  •  

  • ایجاد ستاره – بگذارید خوانندگان شما به عنوان ستاره های داستان شما تصور کنند – نیازهای آنها را برطرف کنند ، یک تصویر آشنا ایجاد کرده و مشکلات خود را حل کنند.
  • مشکلات

     

  • مشکلات آدرس – بر اساس مشکلات شخصیت مورد نظر خود مشکلات واقعی را برطرف کنید.
  •  

  • راه حل های پیشنهادی – هدف از مطالب شما کمک به خوانندگان شما برای حل مشکلاتشان است – وقتی آنها محتوای خود را با دوستان به اشتراک می گذارند ، آنها را باهوش تر ، دلسوزتر یا حرفه ای تر جلوه دهند.
  • راه حل

     

  • اشتراک گذاری – داستان یا تجربه شخصی خود را برای به اشتراک گذاشتن الهام بخش برای خوانندگان خود به اشتراک بگذارید و به آنها بگویید که شما از گرفتاری یا مشکل آنها مطلع هستید.
  •  

  • دسترسی به احساسات – در هنگام نوشتن به احساسات خود ضربه بزنید – اگر به عنوان نویسنده احساس هیجان کنید در نوشتار شما نشان داده می شود و زمان آسان تری برای ایجاد هیجان در خوانندگان خود خواهید داشت. / li>
     
  • زبان آینه – لحن شخصیت مورد نظر خود را هنگام نوشتن قبول کنید – کلماتی را که افراد مورد نظر خود انتخاب می کنید انتخاب کنید.

این مقالات روانشناسی بازاریابی دیجیتال را بخوانید تا به شما کمک کند در ناخودآگاه ضربه بزنید:

روانشناسی

     

  • چگونه بازاریابان دیجیتال می توانند به روانشناسی رسانه اجتماعی ضربه بزنند
  •  

  • ۳ تعصب روانشناسی که می تواند بازاریابی آنلاین شما را ایجاد کرده یا از بین ببرد
  •  

  • ۶ مؤلفه های هوشمند احساسی بازاریابی دیجیتال

۲ ers مباحث دلیل – چگونگی تسلط بر منطق:

به عبارت ساده ، خوانندگان باید اعتقاد داشته باشند که شما می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. خوانندگان شما به طور طبیعی تردید دارند و هرچه مقالاتی بیشتر به صورت آنلاین منتشر شود ، افراد بیشتری نسبت به اعتبار و کیفیت آنها سوء استفاده می کنند. شما باید با تهیه نسخه پشتیبان از مطالب خود با بیانیه های منطقی ، تحقیقات ، شواهد و منابع معتبر ثابت کنید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

چگونه منطقاً منطقی به دست بیاوریم:

     

  • پاکسازی کنید – از ابهام زدایی ، ابهام بیش از حد جلوگیری کنید و زبان خود را ساده و مرتب نگه دارید.

به معامله واقعی تبدیل شوید – اعتبار را برقرار کنید:

به گفته ارسطو ، “شخصیت تقریباً می تواند مؤثرترین وسیله اقناع” باشد. برای نویسندگان محتوا هرگز اعتبار مهمتر نبوده است – افراد می خواهند مطالبی را از افرادی که به آنها اعتماد دارند بخوانند و می توانند به آنها اعتقاد داشته باشند. اگر به عنوان مثال شما یک تأثیرگذار هستید یا یک متخصص در حوزه خود هستید ، پست های وبلاگ شما اهمیت بیشتری خواهد داشت. در صنعت شما

این شخصیت را می توان تقریباً مؤثرترین وسیله اقناع نامید

این توییت

چگونه اعتبار را اثبات کنیم:

     

  • افکار تأثیرگذار – با تأثیرگذار صنعت ارتباط برقرار کرده و نظرات آنها را در مقاله های خود بگنجانید.
  •  

  • سهام تأثیرگذار – پس از برقراری رابطه با تأثیرگذار در صنعت ، می توانید از آنها بخواهید تا محتوای خود را به اشتراک بگذارند تا اعتبار بیشتری پیدا کنند – مثل این است که یک تمبر تأیید از افراد مهم دریافت کنید.
  • >
     

  • نام تجاری شخصی – نام تجاری شخصی ، وبلاگ مهمان خود را در سایت های دارای قدرت بالا در صنعت خود بسازید و در زیر رسانه های اجتماعی خود را رشد دهید.
  •  

  • تأسیس مؤسسه – موضوعی را انتخاب کنید تا یک متخصص شوید و این موضوع را در بازاریابی محتوا خود قرار دهید.
  •  

  • یکپارچگی – در تمام طول باقیمانده و راستگو باشید.
  •  

  • دوست داشتنی – سخاوتمند باشید و به محتوای خود ارزش واقعی اضافه کنید.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید