بهینه سازی موتور جستجو (سئو) تقریباً تا زمانی که اینترنت عمومی بوده است ، وجود داشته است و از همان روزهای اولیه ، سازمان ها از آن برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده می کنند ، ترافیک را به وب سایت های خود می رسانند ، دانش را گسترش می دهند و رشد را پیش می برند.

اما سئو از آنجایی که برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت تا هرچه بیشتر کلمات کلیدی در محتوا و پر کردن صفحات با Backlink استفاده شود ، تغییر زیادی کرده است. با گذشت زمان ، سئو به یک روش پیچیده و فنی تبدیل شده است که از رفتار کاربر فعلی وب بسیار آگاه است و تجسم امروز هم از تکنیک های درون صفحه ای و هم خارج از صفحه استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که وب سایت های با کیفیت بالا می توانند آن را در صدر صفحات نتایج موتور جستجو قرار دهند.

Backlink

اما SEO داخلی و خارج از کشور دقیقاً چیست و چگونه بازاریابان دیجیتال می توانند از آنها برای خدمت به مشتریان استفاده کنند؟ این دقیقاً همان چیزی است که بحث امروز به آن اختصاص داده شده است ، بنابراین به یاد داشته باشید تا همه چیزهایی را که باید در مورد بهترین شیوه های مدرن سئو بدانید ، بیاموزید.

درک سؤال از طریق صفحه

سئو موجود در صفحه شامل کلیه تکنیک های موجود در سایت است که می توانید برای اطمینان از رتبه بندی یک صفحه وب در SERP رتبه بندی کنید ، همچنین می تواند به تعیین میزان رتبه بندی آن صفحه کمک کند. از هر دو محتوا و عناصر فنی برای بهبود کیفیت یک صفحه استفاده می کند ، بنابراین هرچه SEO در صفحه بیشتر انجام دهید ، نسبت به وب سایت ترافیک بیشتری خواهید داشت و به ترافیک اهمیت بیشتری می دهید.

بسیاری از جنبه های فنی مختلف یک صفحه وب وجود دارد که می تواند با سئو در صفحه بهینه شود ، و آنها شامل موارد زیر می شوند:

     

  • برچسب ها
  •  
  • عناوین
  •  

  • ساختار URL
  •  

  • متن Alt برای تصاویر
  •  

  • سرعت سایت
  •  

  • پیوندهای داخلی
  •  

  • توضیحات متا
  •  

  • پاسخگویی

بهترین تکنیک های سئو در صفحه

برچسب عنوان عناصر HTML هستند که می توانید از آنها برای تعیین نام یک صفحه وب استفاده کنید ، و در SERPS به عنوان عنوان نتیجه قابل کلیک نمایش داده می شوند. هر برچسب عنوان باید منحصر به فرد ، توصیفی درباره آنچه در مورد صفحه است ، با یک کلمه کلیدی و به طول ۶۰ کاراکتر بهینه باشد.

عنوان ها عناوینی هستند که به محتوای خود می دهید ، و برای بهترین نتایج باید در قالب H1 باشد. عناوین باید روی کلمات مرتبط و توصیفی متمرکز شوند و در حالی که می توانید آنها را با کلمات کلیدی بهینه کنید ، آنها را کامل پر نکنید. به منظور شکسته شدن محتوا ، می توانید از زیرنویس ها (H2 از طریق H6) نیز پیروی از بهترین روش های مشابه استفاده کنید ، اما کلمات کلیدی یا عبارات را در طول یک پست تکرار نکنید.

ساختار URL زمانی مهم است که موتورهای جستجو میزان یک صفحه را با یک پرس و جو مقایسه کنند ، و باید توصیف کننده موضوع صفحه باشد. همچنین می توانید URL ها را با کلمات کلیدی بهینه کنید ، تا زمانی که مرتبط باشند. نمونه ای از ساختار URL خوب http://www.shoelovers.com/red- کفش های جیر (در مقایسه با www.shoelovers.com/123456) است.

متن Alt یا متن جایگزین اطلاعات بیشتری را در مورد تصویر به موتورهای جستجو ارائه می دهد ، اگرچه معمولاً برای توصیف تصاویر برای بازدید کنندگان وب که نمی توانند آنها را ببینید ، استفاده می شود. به این ترتیب ، متن alt باید خاص و توصیف کننده محتوای تصویر ، ۱۲۵ نویسه یا کمتر باشد و فقط در صورت لزوم با یک کلمه کلیدی یا عبارت بهینه شده باشد.

سرعت بارگذاری صفحه بسیار مهم است زیرا صفحات دارای سرعت آهسته سرعت گزاف گویی را دارند: ۴۷ درصد از مردم انتظار دارند یک سایت در دو ثانیه بارگیری شود ، و ۴۰ درصد بعد از سه بار ترک می کنند. به این ترتیب ، موتورهای جستجو صفحات بارگذاری کند را با رتبه پایین تر جریمه می کنند ، بنابراین اطمینان از سرعت بارگذاری سریع صفحه مهم است.

پیوندهای داخلی سایت شما را برای بازدید کنندگان آسان می کند ، اما همچنین درک موتور سایت و صفحات شما را برای موتورهای جستجو راحت تر می کند ، و این منجر به رتبه بالاتری خواهد شد. حداقل ، هر صفحه در سایت شما باید به صفحه طبقه بندی یا زیرشاخه آن و صفحه اصلی بازگردد.

توضیحات متا ها توضیحات مختصر اما واضحی هستند که در برچسب های عنوان گسترش می یابند ، محتوای صفحه را خلاصه می کنند و به کاربران وب می گویند که چرا باید به جای شخص دیگری مطالب شما را بخوانند. توضیحات متا در زیر عنوان و URL ظاهر می شود و باید زیر ۱۶۰ کاراکتر نگه داشته شود.

پاسخگویی یک عنصر طراحی است که اطمینان می دهد صفحه شما به درستی در هر دستگاه از جمله دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی نمایش داده می شود. این مسئله همچنان به عنوان عامل مهمی ادامه خواهد یافت زیرا تعداد بیشتری از افراد در سراسر جهان از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی آنلاین استفاده می کنند.

در آخر ، یک یادداشت در مورد کلمات کلیدی. کلمات کلیدی چسبنده ای است که استراتژی سئو در صفحه شما را در کنار هم قرار می دهد ، زیرا آنها می توانند در تمامی این عناصر فنی گنجانیده شوند تا بازدید کنندگان مناسب بتوانند شما را در زمان مناسب پیدا کنند. برای اثربخشی ، کلمات کلیدی باید مورد تحقیق و انتخاب دقیق قرار گیرند ، و باید به روشی طبیعی و بدون درز در محتوا کار شوند.

جستجوگرها در صفحه و تأثیر محتوا

     

  • در حالی که جنبه های فنی مهم هستند ، یکی از مهمترین موارد الکترونیکینکات مربوط به جستجوگرها در صفحه رضایت بخش است زیرا این همان چیزی است که ترافیک سایت شما را به ارمغان می آورد.

با این حال ، نه تنها هیچ محتوا انجام خواهد داد ، و کاربران وب امروز به دنبال مطالب مرتبط ، جالب ، جذاب و آموزنده ای هستند که یک نیاز را برآورده می کند. به عبارت دیگر ، مردم باید بخواهند مطالبی را که شما ایجاد کرده اید مصرف کنند ، که می تواند به اشکال مختلفی مانند:

     

  • وبلاگ ها
  •  

  • کپی صفحه وب
  •  

  • فیلم ها
  •  

  • اینفوگرافیک
  •  

  • پادکستها
  •  

  • Whitepapers
  •  

  • کتابهای الکترونیکی
  •  

  • مصاحبه ها
  •  

  • مطالعات موردی
  •  

  • تحقیقات اصلی
  •  

  • بررسی ها
  •  

  • مقالات آموزشی
  •  

  • آزمونها و قطبها

با این حال ، یکی دیگر از عناصر مهم در مورد محتوایی که شما ایجاد می کنید این است که دیگران باید بتوانند به آن پیوند بزنند ، این یعنی اجتناب از محتوا که نیاز به ورود ، مطالب دارای حق چاپ و برخی نمایش اسلایدها دارد.

سئو خارج از صفحه و توانایی کیفیت پیوندها

همانطور که قبلاً چاشنی کلمات کلیدی یک روش قابل قبولی است که راه dodo را پشت سر گذاشته است ، همینطور تمرین برای خرید یا تجارت Backlink های اسپمی در تلاش برای افزایش رتبه صفحه. موتورهای جستجو مدتی است که به این شیوه ها عاقل بوده اند و پر کردن صفحه شما با Backlink های بی ربط ، در واقع شما را مجازات می کند تا اینکه تبلیغ نشود.

اسپم

اگرچه موتورهای جستجو تعداد و کیفیت Backlink شما (و همچنین تعداد دامنه های ارجاع) را در نظر می گیرند ، اما کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است.

نکته اصلی این است که در حالی که Backlink به SEO خارج از صفحه تبدیل می شود ، یک Backlink با کیفیت یک سایت معتبر به ارزش بیش از ۱۰ یا حتی ۱۰۰ لینک کم کیفیت است. ایجاد لینک همیشه ساده ترین کار نیست ، اما طبق چهار نیل ، طبق گفته نیل پاتل ، می توانید از آنها استفاده کنید:

     

  • نوشتن وبلاگهای مهمان برای ارتقاء خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود
  •  

  • مطالبی بنویسید که از تأثیر گذاران در زمینه شما استفاده کند ، زیرا پستهایی مانند این بسیار محبوب هستند
  •  

  • وبلاگ های شفاف (به ویژه وبلاگ های تأثیرگذار) در زمینه شما برای پیوندهای خراب ، و سپس پیشنهاد دهید پیوند شکسته شده را با محتوایی که در همان موضوع نوشته اید جایگزین کنید.
  •  

  • با ایجاد تعداد زیادی از آنها از محبوبیت اینفوگرافیک ها استفاده کنید

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ایجاد محتوای پیوند دهنده ، به مقاله ما مراجعه کنید: ۴ استراتژی برنده برای نوشتن محتوایی که افراد دیگر به آن پیوند می دهند.

سایر روشهای بهترین سئو در خارج از صفحه

اگرچه Backlink ها ستون فقرات یک استراتژی SEO خارج از صفحه است ، تکنیک های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای افزایش اقتدار سایت و تشویق لینک های بیشتر از آنها استفاده کنید.

یکی این است که تجارت خود را به لیست های محلی و فهرست های اینترنتی اضافه کنید ، از جمله مواردی مانند گوگل My Business ، Yelp ، Yellow Pages و سایر لیست های محلی. پس از افزودن ، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات صحیح است ، و اینکه نام ، آدرس و شماره تلفن شما در تمام سیستم عامل ها سازگار است.

راه دیگری که می توانید در سئو خارج از صفحه (در عین حال اعتماد به نفس و شناخت برند) نیز شرکت کنید ، شرکت در بحث در سایتهایی مانند Quora و پاسخ دادن به سؤالات در سایر سایتهای Q و A است ، به خصوص اگر تخصص خاصی دارید می توانید با جامعه به اشتراک بگذارید.

اعتماد به نفس

آخرین تکنیک SEO خارج از صفحه که می توانید از آن استفاده کنید ، ارسال محتوای Backlink به سایت های اشتراک گذاری مختلف ، از جمله سایت های اشتراک گذاری تصویر ، صدا و ویدیو است. برخی از محبوب ترین این موارد عبارتند از:

     

  • ویدیو: Vimeo و Dailymotion
  •  

  • صدا: SoundCloud و Podbean
  •  

  • تصویر: فلیکر ، اینستاگرام و پینترست

بهینه سازی موتور جستجو بهترین شیوه ها در حال تغییر است که کاربر وب و رفتار مصرف کننده آنلاین تغییر می کند ، و در حال حاضر بهترین رویکرد برای سئو داشتن یک استراتژی محکم در محل برای پرداختن به عناصر درون و خارج از صفحه است.

در صفحه ، نگرانی های اصلی محتوای کیفیت و اطمینان از جوانب فنی سایت برای سرعت ، کارآیی و کلمات کلیدی است. خارج از صفحه ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید تشویق Backlink های با کیفیت از سایت های معتبر است ، زیرا این امر به شما اطمینان می دهد موتورهای جستجو سایت شما را مناسب و مهم می دانند و از رتبه بالاتری نیز برخوردار خواهید شد.