بیش از ۱٫۴ میلیارد نفر هر روز از Facebook استفاده می کنند تا در ارتباط باشند ، به اشتراک بگذارند و یاد بگیرند. به عنوان پرمخاطب ترین کانال رسانه های اجتماعی جهان ، جای تعجب ندارد که بازاریابان مرتباً به منظور ارتقاء استراتژی های دیجیتال خود به آن متوسل شوند. این که آیا شما می خواهید آگاهی از برند ، فروش درایو یا هر دو را بالا ببرید ، تبلیغات در رسانه های اجتماعی به سرعت به یکی از محبوب ترین و پربارترین کانال های تبدیل تبدیل می شود. در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که بازار تبلیغات اجتماعی ممکن است تا سال ۲۰۱۷ به ۱۱ میلیارد دلار برسد ، از ۴٫۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲٫

دلار

در صورتی که هنوز این موارد را ندیده اید ، ما برخی از تاکتیک های ساده را که می توانید برای اطمینان از بهینه سازی تبلیغات فیس بوک خود استفاده کنید ، بیان کردیم ، بنابراین می توانید از قدرت ایجاد درآمد اجتماعی استفاده کنید!

قرار است بازار تبلیغات اجتماعی در سال ۲۰۱۷ به ۱۱ میلیارد دلار برسد ، که از ۴٫۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۲ است.

این توییت

از گزینه های هدف گذاری استفاده کنید

یکی از دلایلی که تبلیغات فیس بوک از چنین نرخ تبدیل برتر برخوردار است به دلیل گزینه های پیشرفته و بسیار دقیق آن است. این سطح از ویژگی بدان معنی است که شما در موقعیتی قرار دارید تا مطمئن شوید که تبلیغات شما فقط در بخش های مخاطبان نمایش داده می شود که احتمالاً با آنها درگیر هستند. به طور خلاصه ، گزینه های هدف گذاری فیس بوک به شما امکان می دهد تا در نقط perfect مناسب قیف فروش ، مارک خود را در معرض مشتریان مناسب قرار دهید. فقط در صورتی که به طبیعت به ظاهر بی پایان آنها قانع نشده باشید ، ما انتخاب های اصلی را در زیر ذکر کرده ایم:

     

  • مکان
  •  

  • Age
  •  

  • Gender
  •  

  • رابطه با
  •  

  • زبانها
  •  

  • سطح تحصیلات
  •  

  • Work
  •  

  • وضعیت مالی
  •  

  • وابستگی قومی
  •  

  • جنرال
  •  

  • والدین
  •  

  • رویدادهای زندگی
  •  

  • سیاسی
     
  • Interests
  •  

  • رفتارها (فعالیتهای دیجیتال ، کمکهای خیریه ، رفتارهای خرید و غیره)
  • خیریه

     

  • Connections

قبل از اینکه از حجم انتخاب غافل شوید و یا خود را ملزم به سعی در استفاده از هرچه بیشتر آنها کنید ، فراموش نکنید که گزینه های هدف گذاری خود را با اهداف کلی کمپین خود هماهنگ کنید. اگر مشاغل تجارت الکترونیکی را اداره می کنید ، در صورت ارائه گزینه های حمل و نقل در سراسر جهان ، لزوماً منطقی نیست که از موقعیت مکانی ساده استفاده کنید. به همین ترتیب ، مگر اینکه محصول یا خدمات تخصصی ارائه دهید ، ممکن است نیازی به استفاده از هدفهای وابستگی قومی نداشته باشید.

گزینه های پیشرفته هدف گذاری ، در صورت استفاده زیاد ، می توانند ROI را به حداکثر برسانند و تبدیل های بیشتری را تولید کنند. فقط سعی کنید خیلی محدود از هدف قرار دادن خود جلوگیری کنید – این می تواند به منزوی کردن بخش بزرگی از بازار بالقوه شما منجر شود.

از استفاده بیش از حد از گزینه های هدف گذاری در فیس بوک خودداری کنید – آنها می توانند در نهایت به منزوی کردن مخاطب هدف شما باشند.

این توییت

تصاویر آگهی خود را آزمایش کنید

آیا می دانید پست های فیس بوک با تصاویر ، بیش از دو برابر درگیری بیشتری را نسبت به موارد بدون مشاهده می کنند؟ این امر در تبلیغات شما نیز گسترش می یابد. هرچه از نظر بصری تبلیغات فیسبوک شما مجذوب تر باشد ، شانس بیشتری برای افزایش نرخ کلیک از طریق آن بیشتر خواهد شد.

مارک خود را در نظر بگیرید. چه محصولاتی یا خدماتی می فروشید؟ موقعیت شما در بازار چیست؟ چه نوع هویتی را می خواهید پرورش دهید؟ بخش مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ به نظر می رسد بیش از حد به نظر می رسد ، اما با پرسیدن این سؤالات از خودتان اطمینان حاصل می کنید که بهترین تصاویر را برای تکمیل متن تبلیغ خود انتخاب کرده و تبدیل را به حداکثر می رسانید.

برای هر تبلیغ می توانید از چندین عکس استفاده کنید. وقتی تبلیغات شما اجرا شد ، نسخه های مختلفی برای افراد مختلف نمایش داده می شود. قبلاً در راهنمای مبتدیان ما مزایای آزمایش A / B را مورد بحث قرار داده ایم. در این زمینه ، به شما کمک می کند تا به سرعت و به راحتی تشخیص دهید که کدام تصاویر به تبلیغ شما در بهترین عملکرد کمک می کند.

شما می توانید از برنامه ای مانند Pablo by Buffer یا Canva استفاده کنید تا بتوانید طرحی را برای تصویر تبلیغاتی خود ایجاد کنید که شامل روکش متن باشد. این یک روش مؤثر برای درج هرچه بیشتر اطلاعات است ، مهم است زیرا فقط ۲۵ عنوان برای عنوان خود دارید ، ۹۰ نویسه برای نسخه اصلی تبلیغ و ۳۰ نویسه برای توضیحات لینک. با این حال ، فراموش نکنید که متن نمی تواند بیش از ۲۰٪ از فضای تصویر شما را بگیرد.

این آگهی ارائه دهنده نرم افزار مدیریت پروژه Slack نمونه ای عالی از چگونگی استفاده از تصاویر برای تأثیرگذاری مناسب و نشان دادن مزایای منحصر به فرد برند و شخصیت متمایز است.

ایجاد آگهی های جداگانه برای موبایل

موبایل

دستگاه های تلفن همراه به طور غیرقابل انکار جزء لاینفک زندگی روزمره ما هستند. این یک صبا استفاده از رایانه لوحی یا رایانه لوحی ، ما از آنها برای تحقیق ، برقراری ارتباط و خرید استفاده می کنیم. برای چشم انداز آن ، بیش از ۱٫۲ میلیارد نفر از دستگاه های تلفن همراه خود به اینترنت دسترسی دارند. ۷۲ درصد از دارندگان دستگاه های تلفن همراه به طور هفتگی اقدام به خرید از آنها می کنند. و روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون نفر به تلفن ها و تبلت های خود به فیس بوک دسترسی پیدا می کنند.

۷۲٪ از دارندگان دستگاه های تلفن همراه به صورت هفتگی از آنها خرید می کنند.

این آمار ، همراه با این واقعیت که Google در حال حاضر اولویت بندی محتوای موبایل در حین نمایه سازی موتور جستجو را بر اهمیت دادن به بازاریابی موبایل و تبلیغات تأکید می کند. این باید شامل کمپین های تبلیغاتی در Facebook باشد.

ایجاد آگهی های جداگانه برای موبایل و دسک تاپ به شما این امکان را می دهد تا بر این اساس آنها را بهینه کنید. شما می توانید پیشنهادات را مدیریت کنید ، تصاویر و محتوای ویدیو را شخصی سازی کنید و از Call-To-Action مناسب استفاده کنید. تفاوت های ظریف بین موبایل و رومیزی ممکن است ظریف باشد ، اما ارزش آن را دارد که تصدیق کنید. به عنوان مثال ، شما باید از کلیپ های ویدیویی کوتاه تر برای موبایل استفاده کنید ، در حالت ایده آل بین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه. این همچنین یک روش ایده آل برای تعیین اینکه کدام پلتفرم منجر به تبدیل های بیشتر برای کمپین شما می شود ، به این معنی که می توانید هزینه های خود را تنظیم کرده و نتایج را افزایش دهید. اگر می دانید که در نهایت تبلیغات دسک تاپ بهتر می شوند ، می توانید URL های کپی شده و آدرس مقصد خود را با این حساب ویرایش کنید ، بنابراین تبلیغات تلفن همراه شما می تواند به جای تولید مستقیم آن تبدیل ، کمک کند.

مجموعه آگهی های جداگانه را برای تبلیغات موبایل و دسک تاپ در ساختار کمپین Facebook خود ایجاد کنید. این سطح از سازمان به شما کمک می کند تا بتوانید بر این اساس آنها را بهینه کنید.

از ردیابی تبدیل استفاده کنید

می دانید که تبلیغات فیس بوک قابلیت افزایش ROI را دارند – اما چگونه می توانید مطمئن باشید؟ قادر به سنجش اثربخشی تبلیغات شما و اینکه آیا شما در دستیابی به اهداف تجاری خود به شما کمک می کنند یا نه ، برای تضمین موفقیت در ادامه کمپین شما ضروری است. تنها کاری که باید انجام دهید پیاده سازی ردیابی تبدیل و پیکسل ها است.

به عبارت ساده ، ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد تعداد تبدیل هایی را که مستقیماً مسئول تبلیغات فیس بوک شما هستند ، یعنی اقدامات انجام شده پس از مشاهده تبلیغات شما ، اندازه گیری کنید.

می توانید پیکسل Facebook ایجاد کنید ، این یک کد است که می توانید آن را به صفحات وب سایت خود اضافه کنید که در آن اتفاق می افتد ، آیا این یک صفحه محصول ، صفحه «تماس با ما» یا به عنوان مثال یک وب سایت تجارت الکترونیک است ، صفحه پرداخت پیکسل عملکردهایی را که افراد بعد از کلیک بر روی تبلیغ شما انجام می دهند ، حسابرسی می کند ، این به شما کمک می کند تا Return on Ad Spend را محاسبه کرده و تنظیمات کمپین خود را در صورت لزوم تنظیم کنید.

ایجاد این پیکسل در فیس بوک بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید دسترسی به مدیر تبلیغات فیس بوک است ، روی زبانه Facebook Pixel کلیک کنید ، روی ایجاد یک پیکسل کلیک کنید و در آخر بر روی View Pixel Code کلیک کنید. کد را کپی کرده و آن را در برچسب صفحات مورد نظر برای ردیابی قرار دهید.

اگر یک کمپین تبلیغاتی در Facebook ایجاد کرده اید و اجرا کرده اید که به آن بسیار مفتخر هستید ، در نظرات زیر با ما در میان بگذارید. به راحتی می توانید نکات مربوط به بهینه سازی بیشتر تبلیغات ، چه کارهایی را برای شما و چه چیزهایی به اشتراک نگذارید!