خلاصه خلاقیت ، استراتژی های محتوا و RFP برای ارائه هدف اصلی ONE – به دست آوردن بینش های ارزشمند در مورد رفتار مشتری منظور شده است.

خلاقیت

بینش مشتری برای ایجاد محتوا که تبدیل خواهد شد ضروری است.

در عصر دیجیتال ، داده های مشتری زیادی در اختیار ماست. و با این وجود بازاریابان هستند که تشخیص مخاطبان خود را دشوار می کنند. آنها نمی دانند مشتری آنها چه کسانی هستند یا چه می خواهند.
دیجیتال

این منجر به ایجاد فرضیات گسترده ای می شود که ممکن است برای مخاطبان آنها کاربرد داشته باشد. متأسفانه ، این به پرونده آنها کمک نمی کند.

اکنون بیشتر مشتریان آنلاین هستند و اطلاعاتی را در سایت های رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو به جای می گذارند. این داده ها بینش ارزشمندی را در مورد مشتری ارائه می دهد که مارک ها باید از آنها استفاده کنند.

بازاریابان محور مشتری از انواع ابزارها برای درک بهتر مشتریان خود استفاده می کنند. از آنجا که تعداد زیادی ابزار آنلاین به راحتی قابل دسترسی است ، حتی برای تیم های کوچک ، هیچ بهانه ای برای عدم حفر عمیق تر وجود ندارد.

اگر نمی خواهید داده ها را جستجو کنید ، تحلیلی می تواند دلهره آور باشد اما اجازه ندهید که این امر شما را از بین ببرد.

هنگامی که می دانید به چه اطلاعاتی نیاز دارید ، می توانید تصویر دقیقی از مشتریان و ترجیحات آنها بکشید. به شما امکان می دهد شخصیت های مشتری خود را به صورت دقیق تعریف کنید.

ما ۷ ابزار برتر بازاریابی در محور مشتری را برای کمک به شما در درک بهتر مشتریان انتخاب کرده ایم.

۱ ٫ یوتیوب Analytics

ممکن است فیلم های زیادی را در یوتیوب ارسال کرده باشید ، اما آیا می دانید چه کسی آنها را تماشا می کند؟ آیا ممکن است مخاطب شما با آنچه انتظار داشتید کاملاً متفاوت باشد؟

برای اینکه متوجه شوید مخاطب واقعی شما کیست ، بر روی “برگه جمعیتی” کلیک کنید ، در اینجا اطلاعاتی درباره مکان و سن افرادی که فیلم های شما را تماشا می کنند پیدا خواهید کرد. هنگامی که شما مخاطبان خود را بشناسید ، قادر خواهید بود محتوای شخصی تر تولید کنید که پاسخگوی نیازهای آنها باشد و تبدیل ها را افزایش دهد.

نرخ نگهداری میانگین زمان تماشای ویدیو را نشان می دهد. این مهم است زیرا گوگل از نرخ حفظ استفاده می کند تا ببیند بینندگان محتوای شما را جالب می دانند یا نه. اگر میزان نگهداری شما زیاد باشد ، رتبه بندی جستجوی شما نیز بالا خواهد بود. اگر میانگین حفظ نرخ پایین است (زیر ۲۵٪) ، باید در نظر داشته باشید که طول فیلم های خود را کاهش دهید.

با استفاده از یوتیوب Analytics ، بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید

آیا می دانید با استفاده از یوتیوب Analytics می توانید بازدید کنندگان بیشتری را به سایت خود جذب کنید؟ با نگاهی به تجزیه و تحلیل های مربوط به هر فیلم ، می توانید دریابید که بینندگان شما با مطالب شما در چه مکانی درگیر می شوند و چه موقع ترک می شوند. پس از فهمیدن اینکه بینندگان معمولاً فیلمهای شما را ترک می کنند ، می توانید یک تماس برای بازدید از سایت خود حدود ده ثانیه قبل از آن نقطه اضافه کنید.