با توجه به توان مصرف کنندگان بیشتر از گذشته ، مردم نمی خواهند به آنها گفته شود که کجا و کجا می توانند خرید کنند ، اطلاعات جمع کنند یا سرگرمی مورد علاقه خود را تماشا کنند. به همین دلیل است که در سالهای اخیر ، مصرف کنندگان برای حمایت از خدمات هیجان انگیز Over-The-Top (OTT) مانند Netflix و Amazon Prime ، مشترکان مشترک تلویزیون و کابل خود را آغاز کرده اند.

طی ماه های گذشته ، OTT با سرعت باورنکردنی توسعه یافته است ، به حدی که در پخش زنده ، کانال های آموزشی ، ارتباطات – و فراتر از آن – گسترش یافته است و فقط بزرگتر خواهد شد.

با رشد فرصت بسیار خوبی حاصل می شود. با گسترش بخش OTT ، این شانس را نیز برای برندها و مشاغل فراهم می کند تا از فناوری استفاده کنند و خود را در مقابل مخاطب گسترده تری قرار دهند. تا سال ۲۰۲۰ ، استراتژی آنالیتیکس پیش بینی می کند که درآمد ویدئویی OTT تنها در ایالات متحده از رقم ۳۰ میلیارد دلار فراتر رود ، از رشد ۱۹،۴۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۶ با رشد دیجیتال پایدار. این شرکت پیش بینی می کند که این افزایش عمدتا توسط SVOD و تبلیغات هدایت شود. نادیده گرفتن این ارقام دشوار است.

دلار

در طرح بزرگ چیزها ، OTT هنوز در مراحل ابتدایی خود است ، اما قبلاً به خاطر مخاطبان عظیم و حفظ قدرت مشتری شناخته شده است. آیا OTT چشم انداز بازاریابی دیجیتال را به پیش می برد؟ آره. اما معنی آن برای برند شما چیست؟

دیجیتال

اکنون ۱۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از خدمات اشتراک بیش از حد استفاده می کنند

این توییت

برنامه های پیام رسانی

برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و iMessage بیش از حد برتر مدت کوتاهی بوده اند ، اما آنها قبلاً به شکلی بزرگ از بین رفته اند.

واتس اپ از زمان راه اندازی آن در سال ۱۹۹۹ ، از یک توسعه ناشناخته به محبوب ترین برنامه پیام رسانی مبتنی بر اینترنت روی کره زمین رفت و امروز تقریباً یک میلیارد کاربر آن را در اختیار دارد. به نظر می رسد این واقعیت که شما می توانید به صورت رایگان پیام دوستان ، خانواده و تماس های تجاری (تا زمانی که به اینترنت متصل هستید) همراه با برنامه های طبیعت تعاملی پیام دهید ، محبوبیت آنها را در چند وقت اخیر رواج داده است. و مارک ها می خواهند قدرت خود را جزم کنند.

هرچه OTT توسعه یابد و پیام رسانی مطلوب تر شود ، برنامه هایی مانند Line و Tango در حال افزایش حرکت هستند و فرصت هایی را برای تعامل با مخاطبان هدف خود ارائه می دهند. پلتفرم فراخوانی بخشی-ویدئویی ، برنامه پیام رسانی با تعاملی جزئی ، ویژگی های عجیب و غریب تانگو ، مانند عملکرد بازی زنده ، تمام وقت کاربران جدیدی را جذب می کند و رابط کاربری دوستانه برند آن به همراه لیست های برنامه پشتیبانی شده ، به مشاغل و سازمان ها اجازه می دهد تا با مخاطبان خود در تعامل باشند. روشی طبیعی و ناشناخته

با ظهور و توسعه بیشتر برنامه های OTT ، مارک ها فضای بیشتری برای نشان دادن محصولات خود ، گفتن داستان خود و شروع گفتگو شخصی با مصرف کنندگان بالقوه دارند ، نه اینکه آنها را با آگهی های تبلیغاتی سرد و استاتیک بپردازم.